onsdag 30 augusti 2017

333 dagar och en regnig dag

Ja, efter solsken kommer regn och idag känns det som höst ute, fast det behövdes faktiskt lite regn och vem klagar efter en underbart varm och solig dag som igår och som till och med kunde avslutas med middag ute :-D.
Ja, tyvärr kom jag inte upp i mina steg igår, hamnade på 6137 och det ska minsann inte hända igen men var nöjd ändå eftersom eftermiddagen innehöll ett långt träningspass i form av att gräva upp gräsmattan på ett ställe i trädgården där jag vill ha en ny rabatt. Så idag värker kroppen men det är faktiskt en go känsla.
Vikten ja, upp på vågen på vv och gått upp 4 hekto så väger nu 99,8.
Maten sköttes bra och det blev min standarddag med en rågbröd för 3p och 10 gram ost och leverpastej och te, för 5 points och till lunch blev det lättyoughort och musli bröd med skinka och tomat för 8,5 p, mellis knäcke 2 st med mjukost 3 points och till middag åt vi fläskfile med kantareller och pasta,
Nu är det en ny vecka med nya points känns bra för på lördag blir det kräftskiva igen och sen på söndag åker mannen till Berlin och själv hemma är ingen bra kombo när jag ska äta nyttigt ;-(
men vi är ju inte där än, på söndag menade jag. Nu tar vi tag i onsdagen som redan har bestått i att ha varit på Hornbach och köpt plantor till nya rabatten, höstanemoner, stjärnflocka och vita tulpaner blev det och nu väntar lunch och sen bär det av till ny kund.
                                                                     
                                                                               Ha de

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar