torsdag 31 augusti 2017

332 regn och energi

Gårdagen blev en riktigt bra matdag där pointsen höll enda in till jag somnade, känns så bra.
Stegen blev bara 7540 men jag är nöjd ändå eftersom jag satte på mig stegräknaren ganska sent på dagen.
På eftermiddagen var jag hos en kund i Fridhem eller säger man på Fridhem inne i Malmö....strunt samma hon var en människa man tyckte väldigt mycket om meddetsamma och hon hade en gigantisk trädgård med dom högsta träden jag skådat i en trädgård, så det blev ett låååångt och mycket trevligt möte.
Hemma lagade jag lax i ugn med grönsaker och matvete och till det hade vi en kall dillsås 11 points och jag åt också min första clementin på denna sidan av året och den var sååå god.
Idag har jag handlat, städat, jobbat lite, tagit långpromenad, kammat hunden, sms med E som kommer sen för idag är det ju agility, yeay, och fram till nu precis som igår har jag ätit 13,5 point och nu blir det dags för kaffe mens regnet strilar utanför, så kanske den tropiska luften skingras lite.



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar