söndag 30 juli 2017

363 dagar och en omtumlande dag

Gårdagen blev en lyckad viktväktardag och efter kvällens mat som var ugnsgrönsaker med fläskfilé och pepparsås enligt vardagskokboken från vv hamnade jag på 32 points med den salta klubban så 2 points så av veckopointsen har jag nu tagit 7,5 av.

Idag har varit en känslomässigt omtumlande dag då det finns en massa gammalt som ibland kommer upp och just idag har jag ingen ork att skriva om detmen kanske en annan dag.
Men fram till kaffet på eftermiddagen var mina points på 15. Sen tappade jag räkningen när vi fick massor med gäster och allt blev kaos i min hjärna.
Men om man trillar ner i gropen är det bara att ta sig upp igen och någon gång lär man sig att hoppa över den istället för att trilla ner i den, idag var dock ingen sådan dag.
Jag ville ändå hinna in här till er, så nu säger jag godnatt med hopp om en bättre dag imorgon.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar