måndag 14 augusti 2017

348 dagar och bröllopshelgen är över

....Ja, så blev det måndag och jag har precis kommit hem efter en halv mils promenad med Skärringer och Mannheimer i öronen, bra tips för man kan inte annat än bli glad och få full energi av dom där  två befriade kvinnorna :-D

Så nu börjar allvaret, på riktigt och bloggen ska få full uppdatering om mat och motion, har ju varit lite si och så med det där. Och imorgon börjar dessutom viktväktarvägning på lunchen igen, där har dom haft sommaruppehåll med det men är som sagt tillbaka imorgon, blir skönt att träffa Eva, konsulenten och få min veckopointsbok.
Så då är det så, att nu börjar en super egotid för min del, det ska vara mat och motion som gäller för nu är det vardag igen och alla avbrott förbi....såklart ska det fungera ändå men jag har haft den här dagen inombords och visst att då är det slut på all ond mat och andra godsaker.....även om vi har inbokade fester och middagar ett bra tag  framåt så ska det ändå funka med maten.
Bröllop ha vi varit på i helgen, på slott och det var både vackert och pampigt och väldigt internationellt, jag tror vi var 17 olika nationaliteter, men även dom vackra, pampiga bröllopen kan dränkas i alkohol och efter en lååång men väldigt trevlig middag med massor av skålar så kändes det i huvudet när jag kröp ner i min hotellsäng och söndagen blev seeeg och avslutades med hämtmat från thaiboden,  ohhh!!!

Men idag steg jag upp med tuppen och åt 5 points frukost och har gått på solig promenad och längtar ner till en dusch och att få tag i denna dagen, så ha nu en underbar måndag
från min morgonpromenad



Lägg till bildtext
Det vackra brudparet i Trollenäs kyrka


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar